Lelaki Terima 67 Jahit Di Kemaluan Kerana Onani Dengan Tiram.

Lelaki Terima 67 Jahit Di Kemaluan Kerana Onani Dengan Tiram. - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lelaki Terima 67 Jahit Di Kemaluan Kerana Onani Dengan Tiram., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lelaki Terima 67 Jahit Di Kemaluan Kerana Onani Dengan Tiram.
link : Lelaki Terima 67 Jahit Di Kemaluan Kerana Onani Dengan Tiram.

Baca juga


Lelaki Terima 67 Jahit Di Kemaluan Kerana Onani Dengan Tiram.


Singapura - Seorang lelaki terima 67 jahitan di kemaluannya kerana cuba memasukan kemaluannya kedalam Tiram yang dibeli diri sebuah pasar raya.

lelaki yang berasal dari Hougang, Singapura itu mengalami kecederaan teruk di kemaluan berikutan tindakan gilanya itu yang mahu beronani dengan tiram.

Minggu lepas ada kejadian yang lebih kurang sama berlaku di negara itu yang mana seekor ketam telah menyepit “kemaluan” seorang wanita.

Pada hari tersebut, ketika pulang dari tempat kerja mangsa dikatakan telah pergi di sebuah pasar, dan telah membeli tiram tersebut kerana rupa tiram itu sama seperti kemaluan wanita.

Menurutnya lagi ketika berada di pasar dia cuma membeli sebiji sahaja tiram dan mahukan saiz yang paling besar, walaupun pembelian tersebut diragui oleh penjual makanan laut tersebut tetapi dia tetap berjaya mendapatkannya.

Ketika berada di rumah, lelaki itu cuba memasukan kemaluanya ke dalam tiram tersebut dan ketika dia leka sedang beronani dengan tiram itu, berlaku kesilapan menyebabkan kemaluan mangsa terkena pada bahagian sisi yang tajam dan keras sehinggakan kemaluannya berdarah.

Mendengar jeritan dari mangsa, jirannya datang untuk melihat keadaan mangsa dirumah, ketika jirannya membuka pintu rumah, jirannya gagak terkejut kerana darah mengalir dari kemaluan lelaki itu.

Menurut jiran mangsa lelaki itu sedang menahan kesakitan dan tiram itu masih dalam genggaman tangan mangsa, Mangsa dikejarkan ke hospital dan terpaksa menerima 67 jahitan di kemaluannya.


✍ Sumber Pautan : ☕ Sehinggit Media News

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rvaz0u

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Lelaki Terima 67 Jahit Di Kemaluan Kerana Onani Dengan Tiram.

Sekianlah artikel Lelaki Terima 67 Jahit Di Kemaluan Kerana Onani Dengan Tiram. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lelaki Terima 67 Jahit Di Kemaluan Kerana Onani Dengan Tiram. dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/lelaki-terima-67-jahit-di-kemaluan.html

Subscribe to receive free email updates: