Lelaki Pakai Hijab Pujuk Budak Sebelum Rogol, Bunuh

Lelaki Pakai Hijab Pujuk Budak Sebelum Rogol, Bunuh - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lelaki Pakai Hijab Pujuk Budak Sebelum Rogol, Bunuh, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lelaki Pakai Hijab Pujuk Budak Sebelum Rogol, Bunuh
link : Lelaki Pakai Hijab Pujuk Budak Sebelum Rogol, Bunuh

Baca juga


Lelaki Pakai Hijab Pujuk Budak Sebelum Rogol, Bunuh

JIJIK dan kejam. Seorang lelaki sanggup menyamar sebagai wanita yang memakai burka semata-mata untuk pujuk seorang budak lelaki berusia 11 tahun mengikutnya dan kemudian dirogol dan dibunuhnya budak berkenaan tanpa belas kasihan di Abu Dhabi.

Penjenayah itu, merupakan seorang pendatang dari Pakistan dan dia dikenali oleh keluarga budak berkenaan, Azan Majid Janjua.

Lelaki itu tahu Azan tidak akan mengikutnya jika dia lelaki maka dia mencari jalan dengan memakai jubah dan burka untuk memujuk budak terbabit.

Azan adalah anak seorang doktor dari Pakistan, Dr. Majid manakala ibunya berasal dari Rusia.

Dia dilaporkan hilang selepas gagal pulang ke rumah dari masjid. Mayatnya ditemui di atas bumbung apartmen di mana dia sekeluarga menetap. Turut ditemui adalah senaskah Al-Quran di sebelahnya.

Penjenayah itu ditahan dalam masa 48 jam selepas mayat Azan ditemui. Dalam pada itu, bapanya, Dr. Majid menerima kejadian itu sebagai takdir.

“Anak saya sangat teruja menyambut Ramadan dan dia bangun awal untuk bersahur dengan kami. Kami kemudiannya bersama-sama sembahyang di masjid,’’ kata Dr. Majid.

Jika sabit kesalahan, lelaki itu berdepan hukuman mati, iaitu hukuman yang kebiasaannya dijatuhkan kepada mereka yang bersalah membunuh dan merogol. – MYNEWSHUB.CC

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rRRcQc

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Lelaki Pakai Hijab Pujuk Budak Sebelum Rogol, Bunuh

Sekianlah artikel Lelaki Pakai Hijab Pujuk Budak Sebelum Rogol, Bunuh kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lelaki Pakai Hijab Pujuk Budak Sebelum Rogol, Bunuh dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/lelaki-pakai-hijab-pujuk-budak-sebelum.html

Subscribe to receive free email updates: