Lelaki Gigit Isteri Selepas Dia Digigit Ular Berbisa Supaya Dapat Mati Bersama-Sama

Lelaki Gigit Isteri Selepas Dia Digigit Ular Berbisa Supaya Dapat Mati Bersama-Sama - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lelaki Gigit Isteri Selepas Dia Digigit Ular Berbisa Supaya Dapat Mati Bersama-Sama, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lelaki Gigit Isteri Selepas Dia Digigit Ular Berbisa Supaya Dapat Mati Bersama-Sama
link : Lelaki Gigit Isteri Selepas Dia Digigit Ular Berbisa Supaya Dapat Mati Bersama-Sama

Baca juga


Lelaki Gigit Isteri Selepas Dia Digigit Ular Berbisa Supaya Dapat Mati Bersama-Sama

Seorang lelaki yang digigit oleh seekor ular berbisa di India bertindak menggigit isterinya di bahagian lengan dalam cubaan untuk hidup mati bersama dengan pasangannya itu.

Lelaki yang dikenali sebagai Rai dari kampung Birsingpur di Samastipur, India, digigit oleh ular berkenaan ketika sedang tidur pada malam Sabtu lalu.

Apabila dia tersedar keesokan harinya - dia terus bergegas mendapatkan isterinya, Devi, dan mengigit lengannya sambil memberitahu bahawa dia cintakannya dan mahu mati bersama-sama.

Kedua-duanya pengsan dan dikejarkan ke hospital tempatan.

Rai meninggal dunia tidak lama selepas tiba di hospital namun Devi berjaya diselamatkan oleh doktor.

"Wanita itu berjaya diselamatkan kerana rawatan dapat diberi tepat pada masanya. Sekarang dia selamat," kata Doktor Jaykant pada Isnin, lapor Gulf News.

Menurut Devi, Rai menusuk giginya ke dalam lengan dan berhajat untuk mati bersama.

"Dia beritahu saya dia sangat cintakan saya dan mahu mati bersama sebelum menusuk lengan saya dengan gigi. Saya membenarkan dia berbuat demikian," kata wanita itu kepada media.

Sumber: DM



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sw9c5R

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Lelaki Gigit Isteri Selepas Dia Digigit Ular Berbisa Supaya Dapat Mati Bersama-Sama

Sekianlah artikel Lelaki Gigit Isteri Selepas Dia Digigit Ular Berbisa Supaya Dapat Mati Bersama-Sama kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lelaki Gigit Isteri Selepas Dia Digigit Ular Berbisa Supaya Dapat Mati Bersama-Sama dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/lelaki-gigit-isteri-selepas-dia-digigit.html

Subscribe to receive free email updates: