Lebih 2,000 Terima Sumbangan YTH, UMNO

Lebih 2,000 Terima Sumbangan YTH, UMNO - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lebih 2,000 Terima Sumbangan YTH, UMNO, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lebih 2,000 Terima Sumbangan YTH, UMNO
link : Lebih 2,000 Terima Sumbangan YTH, UMNO

Baca juga


Lebih 2,000 Terima Sumbangan YTH, UMNO

PAPAR – Seramai 2,503 golongan asnaf dan fakir miskin, ibu tunggal, warga emas serta orang kurang upaya (OKU) dalam Parlimen Kimanis hari ini menerima sumbangan sempena Program Ziarah Kasih Ramadan di Dewan Masyarakat Bongawan, di sini.

Pengerusi Tabung Haji Datuk Seri Abdul Azeez Abdul Rahim berkata daripada jumlah itu, 750 orang menerima bantuan zakat daripada Yayasan Tabung Haji (YTH) manakala baki 1,753 penerima menerima sumbangan daripada UMNO pusat dan Bahagian Kimanis.

“Parlimen Kimanis ini adalah Parlimen ke-51 daripada 67 kawasan Parlimen terpilih bagi penganjuran Program Ziarah Kasih Ramadan. Kami telah memberikan sebanyak RM300,000 untuk diagihkan kepada penerima bagi kawasan Parlimen Kimanis.

“Sumbangan ini diberikan kepada rakyat memerlukan tanpa mengira fahaman politik sekali gus merealisasikan hasrat murni Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak untuk meringankan beban rakyat,” katanya kepada pemberita pada majlis anjuran YTH dengan kerjasama Biro Keahlian dan Daftar Pemilih UMNO pusat itu.

Turut hadir Menteri Luar Datuk Seri Anifah Aman yang juga Anggota Parlimen Kimanis, Pembantu Menteri di Jabatan Ketua Menteri Datuk Mohd Ariffin Mohd Arif selaku Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Membakut dan ADUN Bongawan Datuk Mohamad Alamin.

Abdul Azeez berkata Kimanis adalah lokasi kedua di Sabah selepas Beaufort dan program itu diteruskan di Penampang dan Kota Belud petang ini sebelum meneruskan misi membantu golongan kurang berkemampuan di Sandakan dan Semporna, esok.

Beliau berkata program itu menelan belanja keseluruhan berjumlah RM20.2 juta, yang mana YTH menyumbangkan peruntukan sebanyak RM7 juta, manakala UMNO serta kerajaan pusat menyalurkan peruntukan tambahan sebanyak RM13.2 juta.

“Kami akan menyelesaikan misi program ini selewat-lewatnya pada petang sebelum Hari Raya. Insya Allah, jika program ini berjaya menjelajah kesemua 67 lokasi itu, saya yakin, lebih 131,320 rakyat akan menerima sumbangan tersebut sekali gus merealisasikan hasrat murni Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak untuk meringankan beban rakyat,” katanya. – BERNAMA

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tEfNb5

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Lebih 2,000 Terima Sumbangan YTH, UMNO

Sekianlah artikel Lebih 2,000 Terima Sumbangan YTH, UMNO kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lebih 2,000 Terima Sumbangan YTH, UMNO dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/lebih-2000-terima-sumbangan-yth-umno.html

Subscribe to receive free email updates: