Kesemua Album Taylor Swift Kembali Ke Spotify, Tidal Dan Amazon

Kesemua Album Taylor Swift Kembali Ke Spotify, Tidal Dan Amazon - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kesemua Album Taylor Swift Kembali Ke Spotify, Tidal Dan Amazon, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kesemua Album Taylor Swift Kembali Ke Spotify, Tidal Dan Amazon
link : Kesemua Album Taylor Swift Kembali Ke Spotify, Tidal Dan Amazon

Baca juga


Kesemua Album Taylor Swift Kembali Ke Spotify, Tidal Dan Amazon

Puteri pop semasa ialah Taylor Swift yang mempunyai jutaan pengikut di platform media sosial. Kepada peminat, kesemua album yang pernah dihasilkan oleh beliau akan kembali ke kesemua platform penstriman muzik atas talian bermula esok.

Ini diumumkan oleh akaun rasmi  Taylor Nation pagi tadi bagi menyambut jualan 10 Juta unit album 1989 dan 100 Juta jualan album sepanjang kerjaya beliau.

Taylor Swift menarik album beliau dari platform penstriman popular Spotify pada tahun 2013 atas sebab bayaran royalti. Album beliau kemudian hanya boleh distrim secara eksklusif menerusi Apple Music.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2s9tzpe

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Kesemua Album Taylor Swift Kembali Ke Spotify, Tidal Dan Amazon

Sekianlah artikel Kesemua Album Taylor Swift Kembali Ke Spotify, Tidal Dan Amazon kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kesemua Album Taylor Swift Kembali Ke Spotify, Tidal Dan Amazon dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/kesemua-album-taylor-swift-kembali-ke.html

Subscribe to receive free email updates: