Kampung Di Kota Bharu Pun Nak Nangis?

Kampung Di Kota Bharu Pun Nak Nangis? - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kampung Di Kota Bharu Pun Nak Nangis?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kampung Di Kota Bharu Pun Nak Nangis?
link : Kampung Di Kota Bharu Pun Nak Nangis?

Baca juga


Kampung Di Kota Bharu Pun Nak Nangis?

INILAH dinamakan anak manja. Jauh sikit dah nak menangis! Itulah cabaran apabila berjauhan dengan orang tersayang.

Begitulah yang dilalui pelakon Niena Baharun apabila terpaksa menahan rindu pada kekasih hatinya iaitu ibu dan ayahnya yang berada di Kota Bharu, Kelantan pada bulan Ramadan ini.

Menurut Niena , 24, kali terakhir dia pulang ke kampungnya pada hari pertama dan kedua berpuasa.

Apabila Kakigosip bertanyakan mengenai keluarganya, kelihatan pelakon Sayangku Kapten Mukhriz ini tidak dapat menahan air matanya daripada mengalir.

“Saya sangat sensitif apabila orang tanya pasal keluarga. Tambahan pula sekarang ini saya terpaksa berjauhan dengan ibu dan ayah.

“Kali terakhir saya dapat berbuka puasa dengan mereka pada hari pertama dan kedua sahaja,” kata Niena ketika ditemui pada majlis berbuka puasa HyppTV  di Masjid Al-Ikhlas Seksyen 13, Shah Alam baru-baru ini.

Menurut Niena, sehingga kini, dia  belum berpeluang untuk balik ke kampung kerana sibuk dengan penggambaran drama.

Katanya, antara perkara yang dirinduinya semasa Ramadan ialah masakan ibu.

The post Kampung Di Kota Bharu Pun Nak Nangis? appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ruR1xf

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Kampung Di Kota Bharu Pun Nak Nangis?

Sekianlah artikel Kampung Di Kota Bharu Pun Nak Nangis? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kampung Di Kota Bharu Pun Nak Nangis? dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/kampung-di-kota-bharu-pun-nak-nangis.html

Subscribe to receive free email updates: