Insiden Van Rempuh Pejalan Kaki Berulang Di London

Insiden Van Rempuh Pejalan Kaki Berulang Di London - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Insiden Van Rempuh Pejalan Kaki Berulang Di London, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Insiden Van Rempuh Pejalan Kaki Berulang Di London
link : Insiden Van Rempuh Pejalan Kaki Berulang Di London

Baca juga


Insiden Van Rempuh Pejalan Kaki Berulang Di London

SEBUAH van merempuh sekumpulan pejalan kaki di kaki lima berdekatan Masjid Finsbury Park, London malam tadi.

Menurut laporan AP, polis berkata serangan itu berlaku sejurus sahaja umat Islam meninggalkan masjid itu selepas menunaikan solat terawih.

Seorang lelaki yang memandu van terbabit berjaya ditahan oleh orang ramai yang berada berdekatan lokasi kejadian dan diserahkan kepada pihak polis.

Menurut beberapa orang saksi, mangsa yang dirempuh merupakan umat Islam yang bru keluar daripada masjid berkenaan.

Beberapa jalan raya di kawasan terbabit ditutup sementara pihak polis memperketatkan kawalan di kawasan masjid berkenaan.

Kelihatan sebuah helicopter dan puluhan kereta polis berada di kawasan berkenaan, namun setakat ini tiada kenyataan rasmi berhubung perkembangan kejadian itu.

Sebelum ini serangan yang menggunakan modus operandi yang sama turut berlaku di London Bridge menyebabkan 48 cedera sementara 21 orang dilaporkan kritikal. – MYNEWSHUB.CC

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sgqDWX

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Insiden Van Rempuh Pejalan Kaki Berulang Di London

Sekianlah artikel Insiden Van Rempuh Pejalan Kaki Berulang Di London kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Insiden Van Rempuh Pejalan Kaki Berulang Di London dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/insiden-van-rempuh-pejalan-kaki.html

Subscribe to receive free email updates: