Ikan Tongkol Masak Asam

Ikan Tongkol Masak Asam - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ikan Tongkol Masak Asam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ikan Tongkol Masak Asam
link : Ikan Tongkol Masak Asam

Baca juga


Ikan Tongkol Masak Asam

Bahan-Bahan

1 bji bwng putih

1 biji bwg merah

1/2 biji bwng besar

Halia cikit

Cili padi 5 biji

Air asam jawa (agak2 jer)

Gula cikit

Garam sikit

Maggie Secukup rasa cikit

Isi ikan goreng (ikan ikut selera masing2)

Cara-cara

Tumis bawang putih, bawang merah , cili padi dan halia. Agak garing masukkan air asam.

Mendidih masuk gula, garam dan secukup rasa. Masukkan isi ikan dan bawang besar. Siap!

Sumber: Khadijah Mat Lazim



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2s4ODfy

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Ikan Tongkol Masak Asam

Sekianlah artikel Ikan Tongkol Masak Asam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ikan Tongkol Masak Asam dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/ikan-tongkol-masak-asam.html

Subscribe to receive free email updates: