Hujah Musa Hassan tak boleh pakai, salah - Rafizi

Hujah Musa Hassan tak boleh pakai, salah - Rafizi - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Hujah Musa Hassan tak boleh pakai, salah - Rafizi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Hujah Musa Hassan tak boleh pakai, salah - Rafizi
link : Hujah Musa Hassan tak boleh pakai, salah - Rafizi

Baca juga


Hujah Musa Hassan tak boleh pakai, salah - Rafizi



Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli hari ini mendakwa pihak berkuasa mengesahkan Perdana Menteri Najib Razak mempunyai tiga akaun Ambank lain yang aktif berhubung dengan dakwaan bahawa beliau membayar peguam Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah sejumlah RM9.5 juta.

Rafizi mendakwa maklumat mengenai aliran dana daripada tiga akaun adalah terperinci dalam carta aliran yang ditunjukkan oleh Peguam Negara Tan Sri Mohamed Apandi Ali semasa sidang akhbar pada Januari 2016.




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Hujah Musa Hassan tak boleh pakai, salah - Rafizi

Sekianlah artikel Hujah Musa Hassan tak boleh pakai, salah - Rafizi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Hujah Musa Hassan tak boleh pakai, salah - Rafizi dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/hujah-musa-hassan-tak-boleh-pakai-salah_9.html

Subscribe to receive free email updates: