FGV Umum Peletakan Jawatan Isa Hari Ini

FGV Umum Peletakan Jawatan Isa Hari Ini - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul FGV Umum Peletakan Jawatan Isa Hari Ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : FGV Umum Peletakan Jawatan Isa Hari Ini
link : FGV Umum Peletakan Jawatan Isa Hari Ini

Baca juga


FGV Umum Peletakan Jawatan Isa Hari Ini

KUALA LUMPUR – Felda Global Ventures Holdings Bhd (FGV) mengumumkan peletakan jawatan Pengerusinya, Tan Sri Isa Abdul Samad berkuatkuasa hari ini.

Selain jawatan itu, Isa turut meletakkan jawatan dalam syarikat-syarikat sekutu dan syarikat usahasama syarikat peladangan kelapa sawit terbesar Malaysia itu.

“FGV mengumumkan peletakan jawatan Tan Sri Isa Samad daripada mempengerusikan FGV serta anak-anak syarikat, syarikat-syarikat sekutu dan syarikat usahasama bagi memberi fokus kepada urusan peribadinya,” katanya dalam kenyataan kepada Bursa Malaysia di sini hari ini.

Serentak itu, ahli lembaga pengarahnya, Tan Sri Sulaiman Mahbob dilantik sebagai Pemangku Pengerusi FGV.

Sementara itu, Isa turut dilantik sebagai Pemangku Pengerusi Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Darat (SPAD) berkuatkuasa serta merta. – MYNEWSHUB.CC

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rGWj94

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel FGV Umum Peletakan Jawatan Isa Hari Ini

Sekianlah artikel FGV Umum Peletakan Jawatan Isa Hari Ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel FGV Umum Peletakan Jawatan Isa Hari Ini dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/fgv-umum-peletakan-jawatan-isa-hari-ini.html

Subscribe to receive free email updates: