Dulu Diejek dan Dihina Gadis Chipsmore Kini Popular

Dulu Diejek dan Dihina Gadis Chipsmore Kini Popular - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dulu Diejek dan Dihina Gadis Chipsmore Kini Popular, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dulu Diejek dan Dihina Gadis Chipsmore Kini Popular
link : Dulu Diejek dan Dihina Gadis Chipsmore Kini Popular

Baca juga


Dulu Diejek dan Dihina Gadis Chipsmore Kini Popular

Dulu Diejek dan Dihina Gadis Chipsmore Kini Popular

Seorang gadis berasal dari Kota Kinabalu yang memiliki tahi lalat di seluruh badannya mendapat perhatian ramai apabila kisahnya viral di media sosial.

Evita Patcey Edgar Delmundo, 20, memiliki keistimewaan itu sejak lahir, namun dia sering diejek dan dihina oleh rakan-rakannya.

Evita-3-horz.jpg

Evita yang berdarah campuran Filipina pernah digelar raksasa Chipsmore. Namun, gadis manis ini tidak berputus asa dan lebih bersemangat untuk mengejar cita-cita sebagai model.

Saya pernah menangis dan menyalahkan takdir kerana dilahirkan sebegini.

Namun setelah masuk ke sekolah menengah, saya ada sahabat yang baik dan dari situlah saya mula yakin untuk berkawan dengan orang lain.

sdasd-1.jpg

Selain mendapat perhatian kerana memiliki wajah yang istimewa, saya juga turut dijadikan inspirasi kepada remaja lain yang memiliki kekurangan agar yakin dengan diri sendiri.

Setiap manusia ada kekurangan dan kelebihan. Jadi jangan tunjukkan kekurangan, sebaliknya tonjolkan kelebihan yang kita ada, katanya kepada Harian Metro.

Evita-4.jpg

Evita yang kini memiliki 20 ribu pengikut di Instagram, bakal menyertai uji bakat pertandingan ratu cantik di Kota Kinabalu.

Sumber: Harian Metro

Sumber: beritapremium



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rLBDrI

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Dulu Diejek dan Dihina Gadis Chipsmore Kini Popular

Sekianlah artikel Dulu Diejek dan Dihina Gadis Chipsmore Kini Popular kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dulu Diejek dan Dihina Gadis Chipsmore Kini Popular dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/dulu-diejek-dan-dihina-gadis-chipsmore.html

Subscribe to receive free email updates: