Dato Vida Mengamuk Dan Naik Angin, Anak Dikutuk Hitam

Dato Vida Mengamuk Dan Naik Angin, Anak Dikutuk Hitam - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dato Vida Mengamuk Dan Naik Angin, Anak Dikutuk Hitam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dato Vida Mengamuk Dan Naik Angin, Anak Dikutuk Hitam
link : Dato Vida Mengamuk Dan Naik Angin, Anak Dikutuk Hitam

Baca juga


Dato Vida Mengamuk Dan Naik Angin, Anak Dikutuk Hitam

Dalam bulan Ramadhan ini, masih ada yang tidak menjaga percakapan dan penulisan. Ada follower Dato Seri Vida yang menulis komen agak panas. Seorang follower menjadi tumpuan apabila telah memanggil anak kepada jutawan kosmetik Dati Vida sebagai buruk dan hitam.

Ini tulisan panas dari follower tersebut:
“Saya tak kisah anak Datuk main panas ke, kuat berjalan ke tapi Datuk sebagai pengasas produk Qu Puteh sepatutnya anak putih juga.
“Ke Datuk tak bagi anak Datuk pakai produk Qu Puteh?”
Komen itu ditulis selepas Dato Seri Vida memuat naik gambar anak perempuan bernama Cik B dan anak lelakinya dipanggil Kacak yang tertidur menunggu waktu sahur.
Memang satu komen yang agak panas dan menusuk hati.
Dato Seri Vida ternyata terkesan dengan komen tersebut yang menghina anaknya sebagai hitam walhal dia mempunyai produk kecantikkan Qu Puteh.
Ini komen Dato Vida:
“Jangan kutuk Cik B hitam, masa kecil saya lagi hitam daripadanya.
“Cik B nak enjoy masa chilhood dia, ikut dia redah jer. Main bola tengah panas dengan budak-budak jate (lelaki). Cik jenis brutal, mujur tak panjat pokok jer,”
“Walau apa pun orang cakap dekat Cik B, Mama tetap sayang Cik B… My only girl. Cik B ni bijak orangnya dan minat muzik dan suntingan video malah bisnes pun dia pandai.
“Malah dia sudah ada ejen dan stokis sendiri. Man budak 12 tahun buat begitu?,”
Untuk membalas komen itu, Dato Vida telah memuat naik gambar Cik B ketika kecil yang ternyata putih.

Ini gambar Cik B masa kecil yang putih:

Luahan Vida itu turut mendapat pelbagai respons daripada pengikutnya yang menyifatkan penghinaan sesetengah orang terhadap anaknya sebagai tidak patut dilakukan kerana Cik B masih kecil.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2s1xOT8

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Dato Vida Mengamuk Dan Naik Angin, Anak Dikutuk Hitam

Sekianlah artikel Dato Vida Mengamuk Dan Naik Angin, Anak Dikutuk Hitam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dato Vida Mengamuk Dan Naik Angin, Anak Dikutuk Hitam dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/dato-vida-mengamuk-dan-naik-angin-anak.html

Subscribe to receive free email updates: