Dato Aliff Syukri Dikecam Hebat Netizen Gara² Baju Rayanya Nampak Ketiak

Dato Aliff Syukri Dikecam Hebat Netizen Gara² Baju Rayanya Nampak Ketiak - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dato Aliff Syukri Dikecam Hebat Netizen Gara² Baju Rayanya Nampak Ketiak, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dato Aliff Syukri Dikecam Hebat Netizen Gara² Baju Rayanya Nampak Ketiak
link : Dato Aliff Syukri Dikecam Hebat Netizen Gara² Baju Rayanya Nampak Ketiak

Baca juga


Dato Aliff Syukri Dikecam Hebat Netizen Gara² Baju Rayanya Nampak Ketiak

Dato Aliff Syukri Dikecam Hebat Netizen Gara² Baju Rayanya Nampak Ketiak.

Menjelang Ramadhan sahaja sudah tentunya pelbagai fesyen baju raya yang ingin pakai sempena menyambut hari raya nanti. Tidak kurang pula para pengeluar baju raya sibuk mencari fesyen yang terkini dan terbaru untuk dijual.

Inilah masanya para peniaga baju raya ingin mempelbagaikan koleksi baju raya mereka.

Artis juga tidak ketinggalan berkongsi baju raya mereka semua. Ada yang menggunakan nama artis sebagai nama keluaran baju mereka. Pelbagai design terkini muncul untuk menarik minat pembeli.

Pelbagai design terkini muncul tetapi apa yang dikongsi di sini ialah keluaran baju raya Dato Aliff Syukri yang dikecam teruk teruk oleh netizen. Ini bukanlah kali pertama beliau terlibat dalam mengeluarkan baju raya designnya.

Terkini, Dato Aliff telah mengupload posting di laman instagram dan facebooknya gambar design terkini koleksi baju raya beliau. Namun ianya tidak disambut baik oleh para netizen.

Gambar yang mendapat kecaman itu ialah gambar Dato Aliff memakai baju melayu tanpa lengan berwarna kuning keemasan. Para netizen mengatakan bahawa baju itu kurang sesuai kerana ianya tidak berlengan. Apatah lagi untuk dipakai ketika sambutan hari raya Aidilfitri nanti.

Ramai netizen tidak berminat untuk membeli dan memakainya untuk dipakai ketika untuk ke masjid.





✍ Sumber Pautan : ☕ Isu malaysia

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2r7LFbg

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Dato Aliff Syukri Dikecam Hebat Netizen Gara² Baju Rayanya Nampak Ketiak

Sekianlah artikel Dato Aliff Syukri Dikecam Hebat Netizen Gara² Baju Rayanya Nampak Ketiak kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dato Aliff Syukri Dikecam Hebat Netizen Gara² Baju Rayanya Nampak Ketiak dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/dato-aliff-syukri-dikecam-hebat-netizen.html

Subscribe to receive free email updates: