Berang guru besar datang melawat kelas, guru wanita simbah air panas

Berang guru besar datang melawat kelas, guru wanita simbah air panas - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Berang guru besar datang melawat kelas, guru wanita simbah air panas, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Berang guru besar datang melawat kelas, guru wanita simbah air panas
link : Berang guru besar datang melawat kelas, guru wanita simbah air panas

Baca juga


Berang guru besar datang melawat kelas, guru wanita simbah air panas

Lengan dan badan seorang guru besar sekolah rendah di sini melecur ekoran tindakan seorang guru wanita menyimbah air panas kepadanya semalam.

Berang guru besar datang melawat kelas, guru wanita simbah air panas

Berang guru besar datang melawat kelas, guru wanita simbah air panas

Pertengkaran pada 10 pagi berlaku ketika suspek berada di dalam kelas dan guru besar meninjau kawasan sekolah melibatkan “isu kepercayaan”, lapor mStar Online.

“Guru besar itu meninjau sekitar sekolah itu dan ketika masuk ke kelas yang sedang dikendalikan guru berkenaan, suspek memberitahu guru besar itu tindakannya menunjukkan seolah-olah dia tidak mempercayai suspek,” kata ACP Saiful Bahri Abdullah.

Ketua polis daerah Sibu itu berkata ketika pergaduhan, pendidik wanita, 49, itu  sedang memegang segelas air panas sebelum “disiram” ke muka guru besarnya.

“Lengan dan belakang guru besar itu melecur akibat terkena air panas,” katanya, yang menambah suspek cuba menendang tetapi lelaki itu sempat mengelak.

Saiful berkata pertengkaran mereka berakhir setelah wanita itu menghalau guru besar, yang muda sembilan tahun dari kelas yang dipenuhi murid.

Suspek sebelum ini didakwa menyerang bekas guru besar sekolah di Lebaran dekat sini, dan laporan mengenainya telah dibuat.

Polis telah menahan guru wanita itu dan disiasat bawah Seksyen 324 Kanun Keseksaan kerana dengan sengaja menyebabkan kecederaan.

Sumber: Malay Mail



Sumber Berang guru besar datang melawat kelas, guru wanita simbah air panas

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sGtRUn

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Berang guru besar datang melawat kelas, guru wanita simbah air panas

Sekianlah artikel Berang guru besar datang melawat kelas, guru wanita simbah air panas kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Berang guru besar datang melawat kelas, guru wanita simbah air panas dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/berang-guru-besar-datang-melawat-kelas_19.html

Subscribe to receive free email updates: