Bekalan Tinggi Seret Turun Harga Minyak

Bekalan Tinggi Seret Turun Harga Minyak - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bekalan Tinggi Seret Turun Harga Minyak, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bekalan Tinggi Seret Turun Harga Minyak
link : Bekalan Tinggi Seret Turun Harga Minyak

Baca juga


Bekalan Tinggi Seret Turun Harga Minyak


SINGAPURA: Harga minyak susut dalam awal dagangan hari ini berikutan bekalan yang tinggi walaupun inisiatif yang diketuai OPEC untuk mengurangkan pengeluaran masih lagi berjalan.

Petunjuk permintaan yang merosot mencetuskan sentimen yang lemah dan menyebabkan paras harga adalah setanding dengan harga semasa pengurangan hasil diumumkan buat pertama kalinya tahun lalu.

Niaga hadapan Brent susut 11 cents atau 0.23 peratus kepada AS$47.26 setong. Minyak mentah U.S. West Texas Intermediate (WTI) susut 11 cents, atau 0.25 peratus kepada AS$44.63 setong.

Harga bagi kedua-dua penanda aras itu susut hampir 13 peratus sejak Mei lalu selepas pengeluar minyak mentah dunia melanjutkan perjanjian untuk mengurangkan pengeluaran kepada 1.8 juta tong sehari.

Perjanjian itu dilanjutkan selama sembilan bulan lagi sehingga hujung suku pertama tahun 2018.

Peniaga berkata faktor utama yang menyebabkan harga rendah adalah peningkatan stabil pengeluaran di Amerika Syarikat (AS) yang telah menjejaskan usaha OPEC untuk mengetatkan pasaran.

"Jumlah pelantar minyak di AS terus meningkat, minggu lalu kepada enam pelantar. Sejak 27 Mei 2016, pengeluar telah menambah 431 pelantar minyak di AS," kata Goldman Sachs Jumaat lalu. - Reuters


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sqw6Zv

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Bekalan Tinggi Seret Turun Harga Minyak

Sekianlah artikel Bekalan Tinggi Seret Turun Harga Minyak kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bekalan Tinggi Seret Turun Harga Minyak dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/bekalan-tinggi-seret-turun-harga-minyak.html

Subscribe to receive free email updates: