Bahan Terlarang Disyaki Digunakan Di Grenfell

Bahan Terlarang Disyaki Digunakan Di Grenfell - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bahan Terlarang Disyaki Digunakan Di Grenfell, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bahan Terlarang Disyaki Digunakan Di Grenfell
link : Bahan Terlarang Disyaki Digunakan Di Grenfell

Baca juga


Bahan Terlarang Disyaki Digunakan Di Grenfell

 

LONDON: Lapisan luar baru yang digunakan dalam kerja pengubahsuaian di Menara Grenfell mungkin bahan larangan menurut peraturan bangunan di negara itu, kata dua menteri.

Polis pula meneruskan siasatan mengenai kebakaran yang mengorbankan sekurang-kurangnya 58 orang.

Menteri Perdagangan, Greg Hands, berkata kerajaan melakukan 'pemeriksaan penting' ke atas kira-kira 2,500 blok menara di seluruh Britain bagi menilai keselamatannya.

Pakar percaya, lapisan luar, yang mengandungi penebat, membantu menyemarakkan api dengan pantas ke bahagian luar menara penempatan awam itu dalam kejadian pada awal Rabu lalu.

Sebahagiannya berkata, mereka tidak pernah melihat api merebak dengan begitu cepat. Menara 24 tingkat itu yang menempatkan 600 penghuni dalam 120 unit pangsapuri kini rentung.

Hands dan ketua perbendaharaan, Philip Hammond, berkata dalam penampilan televisyen berasingan bahawa lapisan yang digunakan pada Grenfell adalah dilarang mengikut peraturan Britain.

Hands menyatakan, pegawai masih belum menerima butiran lanjut mengenai pengubahsuaian yang selesai dibuat tahun lalu.

"Pada pemahaman saya, laporan luar dilaporkan tidak mematuhi peraturan bangunan United Kingdom.

"Kita perlu mengenal pasti dengan tepat apa jenis yang digunakan dan bagaimana ia dipakai," kata Hands kepada Sky News.

Sementara itu, ahli perundangan Buruh, David Lammy mendesak kerajaan dan polis merampas semua dokumen berkaitan pengubahsuaian Grenfell untuk mengelakkan kemusnahan bukti yang mungkin menunjukkan salah laku jenayah. - AP


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sFiuMb

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Bahan Terlarang Disyaki Digunakan Di Grenfell

Sekianlah artikel Bahan Terlarang Disyaki Digunakan Di Grenfell kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bahan Terlarang Disyaki Digunakan Di Grenfell dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/bahan-terlarang-disyaki-digunakan-di.html

Subscribe to receive free email updates: