Bagasi Diperbuat Dari Dadah

Bagasi Diperbuat Dari Dadah - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bagasi Diperbuat Dari Dadah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bagasi Diperbuat Dari Dadah
link : Bagasi Diperbuat Dari Dadah

Baca juga


Bagasi Diperbuat Dari Dadah



SHANGHAI - CHINA: Kastam China berjaya mengesan bagasi yang diperbuat daripada dadah.

Menurut laporan BBC, seorang wanita yang membawa dua bagasi tersebut ditahan untuk siasatan.

Sebelum kejadian, bagasi berkenaan hampir berjaya melepasi pemeriksaan X-ray kerana menyerupai bagasi normal.

Pegawai bertugas bagaimanapun mengesyaki sesuatu tidak kena kerana bagasi berkenaan terlalu berat dan menyuruh ianya dikosongkan.

Pihak berkuasa kemudian mengambil sampel bahan bagasi tersebut dan pemeriksaan mendapati ianya diperbuat daripada campuran kokain dan beberapa bahan lain.

Undang-undang di China mensabitkan hukuman mati kepada individu yang didapati cuba menyeludup dadah melebihi 50 gram.

Kes serupa berlaku di Eropah apabila sindiket dadah didapati menggunakan gam untuk mengeraskan dadah menyerupai beberapa objek normal untuk diseludup ke luar negara. - Sinar Harian 



✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sJ5dje

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Bagasi Diperbuat Dari Dadah

Sekianlah artikel Bagasi Diperbuat Dari Dadah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bagasi Diperbuat Dari Dadah dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/bagasi-diperbuat-dari-dadah_9.html

Subscribe to receive free email updates: