Alphabet Menjual Syarikat Robot Boston Dynamics Kepada Softank

Alphabet Menjual Syarikat Robot Boston Dynamics Kepada Softank - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Alphabet Menjual Syarikat Robot Boston Dynamics Kepada Softank, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Alphabet Menjual Syarikat Robot Boston Dynamics Kepada Softank
link : Alphabet Menjual Syarikat Robot Boston Dynamics Kepada Softank

Baca juga


Alphabet Menjual Syarikat Robot Boston Dynamics Kepada Softank

Boston Dynamics ialah syarikat yang pada hemat kami paling hampir kepada syarikat fiksyen Cyberdyne Systems di dunia sebenar. Mereka menghasilkan robot Big Dog untuk kegunaan tentera dan Handle yang melompat ke udara. Anak syarikat Alphabet ini telah berpindah tangan ke Softbank semalam.

Penjualan Boston Dynamics kepada Softbank telah didengari sejak tahun lalu. Tiada maklumat mengenai harga jualan diumumkan oleh pihak yang terlibat. Ini ialah pembelian besar yang kedua dilakukan oleh Softbank dalam masa dua belas bulan. Julai tahun lalu Softbank mengambil alih ARM pada harga mencecah RM 127 Billion.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sZVYdW

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Alphabet Menjual Syarikat Robot Boston Dynamics Kepada Softank

Sekianlah artikel Alphabet Menjual Syarikat Robot Boston Dynamics Kepada Softank kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Alphabet Menjual Syarikat Robot Boston Dynamics Kepada Softank dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/alphabet-menjual-syarikat-robot-boston.html

Subscribe to receive free email updates: