37 Laporan Polis Terhadap Papa Gomo Di Seluruh Negara

37 Laporan Polis Terhadap Papa Gomo Di Seluruh Negara - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 37 Laporan Polis Terhadap Papa Gomo Di Seluruh Negara, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 37 Laporan Polis Terhadap Papa Gomo Di Seluruh Negara
link : 37 Laporan Polis Terhadap Papa Gomo Di Seluruh Negara

Baca juga


37 Laporan Polis Terhadap Papa Gomo Di Seluruh Negara



KUCHING: Sebanyak 37 laporan polis telah dibuat setakat hari ini di seluruh negara terhadap blogger Papa Gomo atau nama sebenarnya Wan Muhammad Azri Wan Deris berhubung kenyataan berbaur hasutan dan video di laman Facebooknya.

Laporan tersebut dibuat ke atas laman Facebook milik PapaGomo yang menggunakan nama 'Sir Azri' seolah-olah sengaja mengada-ada cerita, menghasut, memfitnah serta memutar belit fakta tanpa usul periksa dalam isu antara Menteri Perlancongan dan Kebudayaan, Datuk Seri Nazri Aziz dan Menteri Pelancongan, Kebudayaan, Kesenian Belia dan Sukan, Datuk Abdul Karim Rahman Hamzah.

Pesuruhjaya Polis Sarawak Datuk Mazlan Mansor berkata, laporan itu diterima daripada beberapa balai polis di seluruh negeri termasuk di Semenanjung.

“Kita telah memulakan proses siasatan, oleh yang demikian, beri kami masa untuk melengkapkan siasatan tersebut,” katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang media selepas majlis Perlancaran Ops Selamat 11/2017 sempena Hari Raya Aidilfitri di Terminal Bas Kuching pagi tadi.

Mazlan turut memberitahu bahawa kes tersebut memerlukan masa untuk melengkapkan siasatan secara terperinci kerana ianya melibatkan media sosial.

Beliau juga turut menegaskan sekira pihaknya berjaya mendapatkan bukti-bukti dengan cepat, pihaknya akan merujuk segera kes tersebut kepada Timbalan Pendakwa Raya untuk tindakan selanjutnya.-Sarawakiana


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2shi5iq

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel 37 Laporan Polis Terhadap Papa Gomo Di Seluruh Negara

Sekianlah artikel 37 Laporan Polis Terhadap Papa Gomo Di Seluruh Negara kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 37 Laporan Polis Terhadap Papa Gomo Di Seluruh Negara dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/37-laporan-polis-terhadap-papa-gomo-di.html

Subscribe to receive free email updates: